Moto Morava s.r.o. Opel Olomouc

Tiskové zprávy Opel

Tiskové zprávy Opel

14. 4. 2011Tisková zpráva

Opel v prvním čtvrtletí 2011: Stálý růst!

Opel pokračuje ve zvyšování svého tržního podílu na evropském automobilovém trhu! V březnu tohoto roku se celkový tržní podíl značky v Evropě opět zvýšil a dosáhl hodnoty 6,9 procenta, přičemž ve stejném měsíci minulého roku činil jen 6,7 procenta. Opel tak zaznamenává již pátý měsíc neustálého růstu.


Opel výrazně roste i v České republice: Během prvních třech měsíců tohoto roku dokázal Opel v ČR umístit 1125 osobních a lehkých užitkových vozů, což je o více než polovinu (přesně 50,8 %) více, než ve stejném období roku 2010. Tímto výkonem Opel v ČR zvýšil svůj tržní podíl meziročně z 1,79 % na 2,52 % - a probojoval se na desátou příčku mezi čtyřmi desítkami importérů, když loňské první čtvrtletí uzavíral ještě na třinácté pozici…

Prodeje sesterských značek Opel/Vauxhall vzrostly proti březnu minulého roku v celkem 22 ze 27 evropských států, přičemž mezi nimi jsou i ty nejvýznamnější trhy: Německo, Francie, Itálie, Španělsko, Velká Británie, Rusko nebo Turecko…

„Prodejní trendy Opelu se pozitivně změnily koncem minulého roku a nyní - na základě výsledků prvního čtvrtletí - vidíme začátek dlouhodobého růstu prodejů,“ říká Alain Visser, viceprezident automobilky Opel odpovědný za prodej, marketing a poprodejní služby. „Naše nové modely Meriva a Astra Sports Tourer velmi dobře vyhovují vkusu a požadavkům evropských zákazníků. A stejně se nám vyplatila i modernizace modelu Corsa.“ Na základě rostoucího počtu objednávek Alain Visser předpokládá další pozitivní trend prodejů.

Aktuálně probíhající veřejnou diskusi o environmentálních aspektech motorizace považuje Alain Visser za důležitou součást úspěchu značky Opel. „Opel má velmi dlouhou tradici ve výrobě automobilů s nízkou spotřebou paliva a nízkými emisemi škodlivin. Elektromobil Ampera, který se začne prodávat už na podzim tohoto roku, naši pozici v tomto ohledu dále posílí!“

Tržní podíl značky Opel vzrostl v březnu 2011 o 0,2 procentuálního bodu proti březnu 2010, což představuje nárůst prodejů o 4,3 procenta resp. 6145 vozů. Prodejní výsledek prvního čtvrtletí znamená nárůst o 8,4 procenta oproti minulému roku, což znamená zvýšení prodejů o 24 712 vozů. Tržní podíl značek Opel/Vauxhall v prvním čtvrtletí roku 2011 na evropském trhu činil 6,4 procenta.